Gebouwd met Drupal

 

Afbeeldingsresultaat voor keysabyl

Ik ben Patrick Keysabyl, onderwijzer en ICT-coördinator.  Ik ben verslaafd aan het educatief gebruik van de computer.  Ik probeer af te kicken met wandelen, fietsen, reizen, fotografie, video, lezen, joggen en badminton.  Gelukkig heb ik een fantastische vrouw die mijn verslaving al die jaren verdraagt.

Blogs via mail

Vul je mailadres in:

Met dank aan FeedBurner

QR-code

 

Recente reacties

Geen reacties beschikbaar.

Gebruikerslogin

CAPTCHA
Deze vraag voorkomt spam als reactie. Sorry voor het ongemak.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Wie is online

Er zijn momenteel 0 gebruikers online.

 

School uit de kast

Ik behoor volgens een recent onderzoek tot de intelligente en creatieve geesten.  Driemaal beroer ik 's morgens de snoozeknop van mijn radiowekker.  Daarna beluister ik nog vijf minuten radio om dan op te staan.  In die vijf minuten hoorde ik op radio 2 een interview met een kleuterjuf uit de Spingplank te Brugge, die het had over de boekjes van Lou waarin afgestapt wordt van het stereotiepe gezinnetje met mama, papa, de kindjes en de hond.  Ik vernam ook dat de provincie West-Vlaanderen in samenwerking van de vereniging Cavaria het boekje Lou viert carnaval cadeau doet aan alle West-Vlaamse kleuterscholen, samen met een educatief pakket dat je trouwens HIER reeds kan downloaden, samen met ander interessant materiaal.  Ik was onmiddellijk klaarwakker bij dit bericht.  Een uur later stond het ook op mijn blog.

Reactie toevoegen

Filtered HTML

  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Toegelaten HTML-tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • E-mail- en internetadressen worden automatisch aanklikbaar.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.
CAPTCHA
Deze vraag voorkomt spam als reactie. Sorry voor het ongemak.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.